سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالا و پایین محصولی به نام اسکوتر برقی

اسکوتر هوشمند شما را به مقصد می رساند

دنیای اسکوتر برقی ها به سرعت در حال تغییره و از اونجایی که یک وسیله ی تک نفره جهت حمل و نقل محسوب میشه تمرکز خیلی از برند ها و کمپانی ها روی این وسیله رفته شاید تا چند وقت دیگه جایگزین مناسبی برای تردد های دورن شهری باشه . جدیدا اسکوتر خودران پال در بازار اسکوتر برقی ها معرفی شده که از طریق بلوتوث مسیرهای رفت و آمد همیشگی شما رو در حافظه خودش ضبط می کنه تا در صورت بهره برداری مجدد دستگاه خودکار شما رو ببره و بیاره . این اسکوتر برقی هوشمند محصول مشترک دو کشور چین و انگلیس هست . جالبه که اگر کاربر مسیرش رو گم کنه و یا اشتباهی بره اسکوتر شما رو به مقصد نهاییتون میرسونه . اسکوتر با کمک گرفتن از هوش مصنوعی میتونه این کارو بکنه . البته طراحی ظاهری این مدل هم خیلی زیباست . یه جورایی این مدل تلفیقی از اسکیت برد و اسکوتر برقیه . 4 تا چرخ کوچولو داره که به کمک اون حرکت می کنید . برای مطالعه کامل ویژگی این محصول اینجا کلیک کنید . 

منبع : ایران آنلاین


خانه داری خانم ها با اسکوتر برقی آسان می شود

اسکوتر برقی و یا اسمارت بالانس ویل ها دستگاه های بسیار هوشمندی هستند که به کمک دو چرخ حرکت می کنند . جایروهای موجود در کفه ی اسکوتر برقی به کمک انگشت و پاشنه های پا به حرکت می افتند . از اسکوتر برقی ها در زمینه های مختلفی میشه استفاده کرد . به عنوان مثال تردد های درون شهری ، ورزش ، باشگاه ها ، خرید ، تفریح و سرگرمی ، و ... . یک خانم 67 ساله که البته استفاده از اسکوتر برقی چندان برای سن و سالشون هم خوب نیست در یک اقدام خود جوش برای راحت تر کردن کارهای منزل تصمیم گرفته از اسکوتر برقی استفاده کنه . این خانم سوار بر اسکوتر برقیه و جارو میکشه ، گرد گیری میکنه ، آشپزی میکنه و ... . شاید این قدم هم ایده خوبی باشه . برای مشاهده ویدئو این اتفاق بامزه اینجا کلیک کنید . امیدوارم خانم های خانه دار ایده بگیرن و دیگه برای انجام دادن کارها غرغر نکن پوزخند

منبع : مشرق


اسکوتر برقی اشتراکی در سانفرانسیسکو

شرکت خودروسازی اشتراکی lyft تصمیم دارد طرح اسکوتر برقی های اشتراکی را برای شهر سانفرانسیسکو اجرایی کند . البته در حال حاضر سه استارتاپ متقاضی شروع چنین فعالیتی شده اند اما شرکت مذکور تدارکات لازم را پیرامون این موضوع دیده است . این شرکت در حال آماده سازی نمونه های مورد نظر خود می باشد و می خواهد به زودی زود اسکوتر برقی های طراحی شده خود را روانه بازار کند . البته جالب است که بدانید در این شهر و پیش از فعالیت این شرکت اسکوتر سوار ها برای تردد با محدودیت هایی روبه رو بوده اند چرا که مزاحمتی برای سایر عابرین و ماشین سوار ها بوجود می آوردند . اما با رونمایی از این استارتاپ فعالیت اسکوتر سوارها در مکان های مجاز بلامانع است . البته اسکوتر سوارها می توانند در هر نقطه ای از شهر اسکوتر مورد استفاده ی خود را رها کنند و برای استفاده به کلاه ایمنی و تجهیزات نیز نیازی ندارند . برای مطالعه کامل خبر اینجا کلیک کنید . 

منبع : پدال نیوز


Transboard یک اسکوتر برقی جدید

transboard یک اسکوتر برقی کاملا هوشمند و جدید از سری نسل های جدید هاوربرد ها می باشد که مهم ترین کاربری آن برای استفاده و تردد های درون شهری است . در واقع این مدل به قدری هوشمند و ایمن است که می توان آن را جایگزین بسیار خوبی برای استفاده از اتومبیل شخصی کرد . این اسکوتر برقی توسط کمپانی Mercane wheels طراحی و تولید شده است . درست است که ظاهر و ابهت این مدل بزرگ است اما باید بدانید که این هاوربرد کاملا تاشو است و بی شک برای حمل ونقل به مشکل بر نخواهید خورد . هرکجا که نخواستید می توانید آن را جمع و حمل کنید . مدت زمان شارژ کردن این اسکوتر برقی دسته دار حدودا 6 ساعت به طول می انجامد اما خروجی قابل قبولی نیز خواهد داد . بر روی دسته یک صفحه نمایشی تعبیه شده است که اطلاعاتی از جمله میزان سرعت و شارژ و مسافت طی شده را نشان می دهد و تحلیل آن ها می تواند در عملکرد نهایی شما مثبت واقع شود . برای مطالعه اطلاعات کامل این محصول اینجا کلیک کنید . 

منبع : زوم تک


اسکوتر برقی ولخرجی متظاهرانه و یا نگاهی به آینده ؟!؟

خب همیشه افرادی هستن که نگاهشون به تکنولوژی و وسایل هوشمند مثبت نیست . در واقع ایده اونا اینه که مثلا بدون این وسیله هم میشه زندگی کرد و وجود و حضور اون چندان چیز پر اهمیت و مهمی نیست . خب شاید این نگاه هم کمی درست باشه اما پیشرفت تکنولوژی و طراحی و ساخت وسایل هوشمند در حوزه های مختلف کمک کرده تا زندگی آسون تر بشه . اما خب بعضیا میگن این هزینه چیزی جز پول خرج کردن نیست و پول هدر دادنه . شاید یکی از این وسیله ها اسکوتر برقی باشه . اسکوتر برقی در سال های اخیر حضور پر رنگی در بین مردم برای تفریح و سرگرمی داشته اما خب منتقدان این وسیله هم معتقدن عدم حضورش هیچ خللی در زندگی فردی و یا اجتماعی ما ایجاد نمیکنه . البته به دلیل فراگیر شدن این وسایل متاسفانه لوکیشن و یا مکان خاصی جهت استفاده و تردد اسکوتر های برقی تعریف نشده و همین امر باعث ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان می شود . به دلیل حفط مسایل ایمنی باید در کوچه و خیابان و پیاده رو ها دائما مواظب چنین اشخاصی باشید . افرادی که بعضا با بی احتیاطی تمام در حال اسکوتر بازی هستند . به هرحال باید حضور این وسلیه را در زندگی مدرن امروز بپذیریم اما باید به مسائلی مهم پیرامون آن نیز توجه کنیم . بی شک حضور آن برای آینده مفیدتر خواهد بود . در جوامع مدرنی که برای تردد های درون شهری نیز از اسکوتر برقی استفاده می شود و هیچ آلودگی ای برای محیط زیست ندارد . برای مطالعه نقاط قوت و ضعف این محصول اینجا کلیک کنید . 

منبع : برترینها


دستور دولت هند برای برقی شدن اسکوتر ها

با ظهور و فراگیر شدن اسکوتر برقی و هاوربرد ها امروزه در بسیاری از کشور ها از این وسیله برای حمل و نقل استفاده می شود . حتی بسیاری از کشور های جهان سومی نیز خود را با این محصول تطبیق داده اند . هرچند که اسکوتر برقی ها خوبی و مزیت هایی چشم گیر نیز دارند اما دردسرهایی نیز بوجود آورده اند . مثلا در سطح شهر و یا شهرک ها جایگاه مشخصی برای آن ها وجود ندارد و استفاده کنندگان مجبورند در مسیر های تاکسی و اتوبوس رو به حرکت بیفتند که بعضا خطرناک است . به تازگی دولت هند گفته است از سازندگان انواع اسکوتر و موتور ها دعوت بعمل می آورد تا ظرف یک مدت مشخص نسبت به الکتریکی و برقی کردن این محصولات اقدام کنند . در واقع فرصت اعلامی دو هفته است که به نظر کم می باشد . در واقع دولت خواهان مشارکت سازندگان در جهت توسعه وسایل حمل و نقل برقی می باشد . برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید . 

منبع : ایسنا


طراحی اسکوتر برقی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت

خب همونطور که در جریان اخبار روز دنیای اسکوتر برقی ها هستید برند ها و کمپانی های مختلفی روزانه در صدد طراحی برترین اسکوتر برقی و هاوربرد ها با آپشن ها و ویژگی هایی کاملا مدرن و جدید هستند . خب شاید پیش خودتون فکر کنید ته ته تحول این وسیله چی میتونه باشه ؟!؟ درسته که اسکوتر برقی در نهایت میتونه فقط به حمل و نقل و تردد شما کمک کنه اما طراحی ظاهری و استایل اون ها میتونه بی انتها باشه و یا حتی آپشن ها و قابلیت هایی که قراره بهشون اضافه بشه . با چرخ در اینترنت متوجه ظهور و طراحی یک اسکوتر برقی شدم که یکی از جدیدترین قابلیت ها و آپشن های اون قابلیت اتصال به اینترنت 4G هست . یک شرکت هلندی تازه تاسیس موفق به جذب 3 میلیون یورو از سرمایه گذاران انگلیسی برای تولید اسکوتر برقی هایی با قابلیت اتصال پیامک شد . این شرکت قصد دارد با جذب سرمایه ی فعلی اسکوتر برقی هایی را روانه بازار کند که به اینترنت و تلفن های هوشمند متصل می شود . این شرکت در ارتباط با اسکوتر برقی های مجموعه خود می گوید : اسکوتر های مجموعه ما می توانند با شارژ اولیه تا 400 کیلومتر را بپیمایند . وااااای برای مطالعه کامل ویژگی های این اسکوتر برقی اینجا کلیک کنید .

منبع : تابناک

 


انفجار اسکوتر برقی

وسایل تفریحی سرگرمی همونطور که دارای نقاط قوت زیادی هستن متاسفانه بدی هاییم دارن . مهم ترین قسمت یک اسکوتر برقی باتری موجود در آن است که یک باتری شارژی است و بر مبنای آن اسکوتر حرکت می کند . کیفیت باتری مورد استفاده در اسکوتر برقی خیلی خیلی مهمه چون اگر باتری از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشه احتمال بروز خسارت و فاجعه افزایش پیدا می کنه . برای همینه که هنگام خرید اسکوتر برقی تاکید میشه که حتما از جای معتبری خرید کنید و اسکوترتون حتما گارانتی های مورد نیاز رو داشته باشه . اگر باتری دستگاه که خیلی قسمت مهمیه از کیفیت خوبی برخوردار نباشه نمیتونه درست شارژ بشه و به شما خروجی مناسبی بده و یا امکان داره زود خراب بشه . اگر خیلی بدشانس باشید که امکان داره باتری دستگاه در حین شارژ و یا استفاده بترکه و آتیش بگیره :(((( متاسفانه برای اسکوتر برقی یه پسربچه یه همچین اتفاقی افتاد و اسکوتر برقی زمانی که توی شارژ بود منفجر شد و به طور کامل سوخت . دیگه اون اسکوتر برقی قابل استفاده نیست . خواهشا احتیاط کنید و اسکوتر برقی رو حتما به صورت خاموش توی شارژ بزارید . برای مشاهده این ویدئو اینجا کلیک کنید .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


رونمایی اسکوتر برقی BMW

BMW یکی از معروف ترین برند های خودروسازی دنیا می باشد که مدل های آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند . در سال های اخیر به دلیل همه گیر شدن وسایل تفریحی سرگرمی مدرن از جمله اسکوتر برقی حتی کمپانی بزرگ بی ام و نیز به این فکر افتاده تا در زمینه تردد های این چنینی بازار را به دست بگیرد . بی ام و با همکاری یک شرکت دیگر تا پاییز امسال اسکوتر برقی های خود را رونمایی و روانه بازار می کند . 

اسکوتر برقی های طراحی شده برای بزرگسالان و کودکان می باشد . بی شک طراحی مهندسی و کیفیت به کار رفته بسیار چشم گیر خواهد بود به گونه ای که به سرعت در میان مردم جای خود را باز خواهد کرد . البته از آنجایی که این برند بسیار لوکس و گران قیمت است اسکوتر برقی های بی ام و نیز از رنج قیمتی بالایی برخوردارند . برای مطالعه کامل خبر و اطلاع از قیمت ها اینجا کلیک کنید . البته در حال حاضر برند های دیگری بازار فروش اسکوتر برقی را به دست دارند اما باچنین قدرت و پشتوانه ای فعالیت نکرده اند . بی ام و حداقل می تواند بازار اسکوتر برقی های لوکس و گران قیمت را اذعان خود کند .

منبع : زومیت


ساخت اسکوتر برقی با کامپوزیت طبیعی

سلام دوستای خوبم :) امیدوارم که حالتون خوب باشه ! با نزدیک شدن به فصل گرم تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها حتما به این فکر می افتید که برای اوقات فراغتتون چه برنامه ای بریزید ؟ خب ! جواب خیلی ساده اس . خوردن و خوابیدن پوزخند نه حالا شوخی میکنم . در کنار خوردن و خوابیدن میتونید برنامه هایی برای خودتون بریزید و بچینید که بهتون حسابی خوش بگذره فقط دقت کنید که به خوردن و خوابیدنتون لطمه نزنه جالب بود به نظر من اگر فرصت داشتید کمی راجع به وسایل بازی و محصولات تفریحی سرگرمی ای که میتونید هزینه کنید و همیشه با خودتون داشته باشید تحقیق کنید . من قبلا این کار رو کردم . یکی از این وسایل مهیج اسکوتر برقی هست . اسکوتر برقی یه وسیله ی خیلی باحال و خانوادگیه که بر مبنای یه باتری قابل شارژ میتونه از 45 دقیقه تا 2 ساعت حرکت کنه . البته باید حواستون باشه خیلی عاشق این دستگاه نشید چون که همه ی اعضای خانواده میتونن با اون بازی کنن و هیچ محدودیتی در تحمل وزن نداره . اسکوتر برقی ها میتونن دو و یا تک چرخ باشن و بدنه ی اونها از پلاستیک مقاوم بر روی یک شاسی آلومینیومی ساخته بشه . البته این حق مسلم شماست که بدونید اسکوتر برقی هایی در حال طراحی و تولید هستن که از بدنه کامپوزیتی ساخته می شن . بدنه این مدل اسکوتر ها از کامپوزیت طبیعی مثل کنف ساخته شده . وااااای باید فکر کرد برای مطالعه کامل این خبر میتونید اینجا کلیک کنید .

حالا من پیشنهاد نمیکنم همون اول راهی برید یه اسکوتری بخرید که خداد تومن هزینشه و بدنش از کامپوزیت طبیعی ساخته شده باشه . پلاستیکی هم باشه میتونید باهاش خیلی راحت بازی کنید و لذت ببرید . اگر هر کدوم از شما به حرف من گوش کردید و توی این دام افتادید حتما نطرتون رو با من در کامنت ها به اشتراک بگذارید . پوزخند

منبع : خبرگزاری مهر